Porządek obrad
2.
Sprawdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Głosowanie nad następującymi projektami uchwał:
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2023 rok Nr LIV/444/21 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 22 grudnia 2022 roku,
b)
w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzostek
c)
w sprawie uchylenia uchwały Nr XII/79/15 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 18 grudnia 2015 roku w sprawie ustalenia dziennych stawek opłaty targowej na targowiskach w gminie Brzostek, ustalenia zasad poboru opłaty targowej, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso .
d)
w sprawie: udzielenia pomocy rzeczowej dla mieszkańców Ukrainy
e)
w sprawie: wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Brzostku i objęcie udziałów.
f)
w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w budżecie Gminy na 2024rok
g)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia powierzającego Gminie Brzostek przez Gminę Frysztak zadania z zakresu pomocy społecznej.
h)
w sprawie zmiany dotyczącej ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli
i)
w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzostek na rok 2023
j)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Brzostku w związku z niewykonaniem przez niego czynności nakazanych prawem, polegających na zapewnieniu dostępu do danych przestrzennych dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
k)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Kleciach
l)
w sprawie zmiany uchwały Nr III/20/18 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023
m)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania
4.
Informacja Burmistrza Brzostku o realizacji Uchwał Rady
5.
Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej.
6.
Zamknięcie porządku obrad.