Porządek obrad
1.
Kontrola rozliczenia stowarzyszeń i organizacji pozarządowych z dotacji otrzymanych z budżetu w 2018 r. na przykładzie zadania "Aktywizacja i integracja ze środowiskiem lokalnym osób starszych w gminie Brzostek"
2.
Kontrola realizacji projektu pn. "Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii"
3.
Kontrola gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Brzostek
4.
Kontrola realizacji inwestycji gminnych na drogach, na zadaniu pod nazwą "Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. M. N. Mysłowskiego do ul. Szkolnej. Rozbudowa drogi gminnej - ul. Szkolnej. Budowa, rozbudowa i przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Szkolnej do drogi powiatowej Nr 1319R wraz z rozbiórką i budową mostu na potoku Słonym, z budową i przebudową infrastruktury technicznej
5.
Kontrola wydatków na ochronę przeciwpożarową na przykładzie wydatków na OSP Brzostek