Porządek obrad
1.
Ocena funkcjonowania gospodarki odpadami na terenie Gminy Brzostek, w tym omówienie projektów uchwał w sprawie:
a)
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty, ustalenia stawki za worek i pojemnik o określonej pojemności oraz zwolnienia z części tej opłaty
b)
wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości
c)
określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
d)
terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
e)
regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzostek
2.
Wypracowanie opinii dotyczącej wykonania budżetu Gminy za 2019 rok
3.
Sporządzenie wniosku w sprawie absolutorium dla Burmistrza Brzostku