« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

3. Raport Burmistrza Brzostku o stanie Gminy Brzostek za rok 2024

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Brzostek za rok 2024 rok

4. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2024 rok

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2024 rok

b) przedstawienie sprawozdania finansowego za 2024 rok

c) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Brzostku sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2024 rok,

d) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Brzostek według stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku,

e) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku o wykonaniu budżetu Gminy Brzostek za 2024 rok,

f) dyskusja,

g) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania rocznego Burmistrza Brzostku z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2024 rok.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzostku za 2024 rok:

a) przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Brzostku za 2024 rok,

b) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Brzostku za 2024 rok,

c) dyskusja,

6. Głosowanie nad następującymi projektami uchwał:

7. Raport Burmistrza Brzostku z realizacji ''Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Brzostek na lata 2023 - 2024 '' - za 2024r.

8. Sprawozdanie z realizacji „Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Brzostek na rok 2024r.

9. Informacja Burmistrza Brzostku o realizacji Uchwał Rady.

10. Informacje Przewodniczącego Rady

11. Interpelacje i zapytania radnych,

12. Zamknięcie porządku obrad

« Powrót do strony głównej