« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji

2. Sprawdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

3. Raport Burmistrza Brzostku o stanie Gminy Brzostek za rok 2022

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Brzostek za rok 2022

b) debata

4. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2022 rok:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2022 rok,

b) przedstawienie sprawozdania finansowego za 2022 rok,

c) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Brzostku sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2022 rok

d) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Brzostek według stanu na dzień 31 grudnia 2022 roku,

e) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku o wykonaniu budżetu Gminy Brzostek za 2022 rok,

f) dyskusja

g) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania rocznego Burmistrza Brzostku z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2022 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2022 rok.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzostku za 2022 rok:

a) przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Brzostku za 2022 rok,

b) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Brzostku za 2022 rok,

c) dyskusja,

6. Głosowanie nad następującymi projektami uchwał:

a) w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2023 rok Nr LIV/444/22 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 22 grudnia 2022 roku,

e) w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Brzostek

f) w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do wspólnego przedsięwzięcia pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 106103R oraz budowa drogi leśnej nr 22/1”

g) w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/179/20 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 23 kwietnia 2020r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

h) w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/181/20 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 23 kwietnia 2020 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzostek

i) w sprawie przyjęcia darowizny działki położonej w Bukowej na rzecz Gminy Brzostek, z przeznaczeniem pod regulację istniejącego stanu na gruncie i poprawę zagospodarowania drogi wewnętrznej

j) w sprawie przyjęcia darowizny działek położonych w Gorzejowej na rzecz Gminy Brzostek, z przeznaczeniem pod regulację istniejącego stanu na gruncie i poprawę zagospodarowania drogi wewnętrznej

k) w sprawie przyjęcia darowizny działek położonej w Zawadce Brzosteckiej na rzecz Gminy Brzostek, z przeznaczeniem pod regulację istniejącego stanu na gruncie i poprawę zagospodarowania drogi gminnej

l) w sprawie ustalenia górnej stawki opłaty ponoszonej przez właścicieli nieruchomości za opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych oraz określenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami na rzecz gminy

m) w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki tej opłaty

n) w sprawie: zmiany uchwały dotyczącej wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Brzostku i objęcie udziałów.

7. Informacja Burmistrza Brzostku o realizacji Uchwał Rady

8. Informacje Przewodniczącego Rady

9. Zamknięcie obrad LIX sesji.

« Powrót do strony głównej