Porządek obrad
2.
Sprawdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji
3.
Głosowanie nad następującymi projektami uchwał:
a)
w sprawie zamiany nieruchomości położonych w Przeczycy
b)
w sprawie upoważnienia burmistrza Brzostku do zaciągnięcia zobowiązania finansowego długoterminowego na udzielenie dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Matki Bożej Wniebowziętej w Przeczycy na realizację zadania inwestycyjnego pn. Remont kościoła parafialnego pw. Matki Bożej Wniebowziętej w Przeczycy
c)
w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Matki Bożej Wniebowziętej w Przeczycy na realizację zadania inwestycyjnego pn. Remont kościoła parafialnego pw. Matki Bożej Wniebowziętej w Przeczycy
d)
w sprawie: zaciągnięcia zobowiązania finansowego na realizację inwestycji pod nazwą „Rewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego w Brzostku oraz Remont i przebudowa dawnego budynku gospodarczego – dawnego spichlerza w Przeczycy”.
e)
w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok Nr LXVI/564/23 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 grudnia 2023 roku.
f)
w sprawie: uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzostek.
g)
w sprawie przystąpienia do programu „Ochrona obszarów cennych przyrodniczo w gminie Brzostek poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków”
h)
w sprawie: zaciągnięcia zobowiązania finansowego na realizację zadania pod nazwą „Sporządzenie planu ogólnego gminy Brzostek”.
i)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
j)
w sprawie powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego
k)
w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu Współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 r.”
l)
w sprawie zmiany uchwały dotyczącej trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Brzostek
4.
Informacja Burmistrza Brzostku o realizacji Uchwał Rady
5.
Informacje Przewodniczącego Rady
6.
Interpelacje i zapytania radnych
7.
Zamknięcie porządku obrad