« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

3. Raport Burmistrza Brzostku o stanie Gminy Brzostek za rok 2023

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Brzostek za rok 2023 rok

b) debata,

c) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Brzostku wotum zaufania.

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2023 rok

b) przedstawienie sprawozdania finansowego za 2023 rok

c) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Brzostku sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2023 rok,

d) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Brzostek według stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku,

e) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku o wykonaniu budżetu Gminy Brzostek za 2023 rok,

f) dyskusja,

g) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania rocznego Burmistrza Brzostku z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2023 rok.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzostku za 2023 rok:

a) przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Brzostku za 2023 rok,

b) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzostku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Brzostku za 2023 rok,

c) dyskusja,

d) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzostku za 2023 rok

6. Głosowanie nad następującymi projektami uchwał:

a) w sprawie zmiany uchwały nr LXVII/572/24 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 13 lutego 2024 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także przyznawania usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich, wymiaru, zakresu oraz sposobu ich rozliczania

b) w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej i formie pobytu całodobowego oraz warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania

c) '' Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Nr LIV/451/22 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 22 grudnia 2022r. w sprawie przyjęcia ‘’ Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Brzostek na lata 2023-2024’’.

7. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku za 2023r. oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej w gminie Brzostek na 2024r

8. Raport Burmistrza Brzostku z realizacji ''Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Brzostek na lata 2023 - 2024 '' - za 2023r.

9. Informacja Burmistrza Brzostku o realizacji Uchwał Rady.

10. Informacje Przewodniczącego Rady

11. Interpelacje i zapytania radnych,

12. Zamknięcie porządku obrad

« Powrót do strony głównej